2 mars

Måndag är här igen och jag har idag jobbat min första dag med min fasta anställning på 50%. Inte så himla stor skillnad dock när jag kommer göra samma saker. Enda skillnaden denna vecka är att jag ska börja vara på rättsmedicin både onsdag och fredag. Så det känns bra för då går det ju lite fortare att inskolas än när det bara är en gång i veckan. 

Jobbade över en timme idag och efter det blev det en liten handling på maxi, så nu ska vi nog klara oss en vecka, tror ändå jag varit rätt duktig på att spontan handla denna gång :P Det blev inte sådär jätte mycke "extra" och onödiga saker :)

Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska vi mysa ner oss i soffan med lite grönsaker och dipp.

Puss och kram :)


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback