20 mars

Som pricken över iet för denna kväll blev det även lyxmidda ute på Eastern Palace. Muuumsigt vare!

Filmen vi såg ikväll (Män som hatar kvinnor) är typ en av dom bästa svenska filmer jag sätt. Otroligt välgjord och riiiktigt bra! Jag hade inte läst något om filmen innan och iofs är jag lika glad för det för allt som hände blev en stooor överraskning!



Har du inte sätt den så tycker jag absolut att du ska göra det!!!!

Lite handling från Sf.se

Lisbeth Salanderär en ung egensinnig tjej med ett mörkt förflutet.
Hon är en enastående researcher och en av landets främsta hackers. Den grävande journalisten Mikael Blomkvist har precis blivit dömd till fängelse för förtal när Henrik Vanger, tidigare en av landets främsta industriledare,
vill ge honom ett annorlunda uppdrag. Lisbeth och Mikaels vägar möts och tillsammans gräver de djupt i familjen Vangers förflutna där de möter en mörkare och blodigare historia än någon av dem kunnat ana.


Tusen tack för en jättebra kväll mina vänner :) Nu ska vi sova och vakna pigga och utvilade imorgon

Puss och kram och sooov så gott :)











Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback