22 mars

Idag är det en perfekt söndag egentligen. Vädret är kanon, solen värmer och snön tinar bort PLUS att man är ledig. Underbart!!

Ligger i soffan med min favorit nu, har just fått lite mat i magen och resten av dagen blir det nog bara lugnt framför tvn, sen går vi nog över till Peter och Emmy för lite Beck.

Nu är det bara lite drygt en månad och en vecka tills vi får nycklarna till vårat hus!! Ska nog dit i veckan med Linda så vi bestämmer det sista med tapeterna och färg och sånt. I like it alot!


Ska nog ta en liten power nap nu tror jag, sen måste jag vika in lite tvätt i garderoberna.

Puss och kram







Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback