23 mars

Dagen var gått väldigt fort, och mycke tror jag beror på att jag fick sånt trevligt sällskap denna eftermiddag.

Min kusin från sunsvall och hennes lilla dotter Amadea kom förbi samt Emma. VI skulle egentligen gå på Nisses och fika lite men när vi kom dit så visade det sig att dom hade stängt på söndagar ?! Så vi drog oss hem till oss igen och gjorde det bästa av situationen. Blev en riktigt bra eftermiddag, och eftersom Marie kommer upp oftare nu när hon är mammaledig så hoppas jag att hon fortsätter med det så det blir blir ett år mellan gångerna som det varit förut. (hoppas det inte blev krångligt det dära)

Ska nog träffa Marie och Amadea även imorgon då dom kommer åka hem på onsdag under dagen. Jag måste ju passa på att träffa dom nu när dom väl är här.

Sängen kallar, Puss och kram






Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback