27 mars

Dagen började lite knakigt men redde ganska snabbt upp sig som tur var. :)

Det har gått fort idag, har hunnit göra massa saker på jobbet. och det är faktiskt himla skönt när man får göra sånna där "husliga" saker också. Som idag fick jag plantera om lite blommor, och dom som känner mig vet ju att jag älskar att hålla på med blommor. Så det blev absolut ett bra slut på denna veckas jobb!

Hade tänkt sätta igång med mitt Torsdags städ nu när jag kom hem från jobbet, men jag har inte riktigt tagit mig till det än. Roffade dock åt mig tvättkorgen och skulle springa ner och starta helgens första tvätt ( det är oftast så jag börjar min helg, och då känns det verkligen som att det är helg på riktigt) men då höll salongen på att tvätta så det var lite drygt. Måste springa ner med jämna mellan rum nu och se till så att inte dom startar en ny tvätt. Ibland händer det att dom svartat en tvätt innan dom går för dagen... men hallåååå. det är ju helg och jag har sagt att jag tvättar på helgen!!! Men förhoppningsvis så hänger dom det som finns i maskinen och går hem för dagen.

Skulle steka upp lite köttbitar idag till middag och göra en goood gryta med hemmagjord klyftpotatis och bröd. Men när jag öppnade förpackningen till köttet så luktade det sur öl så det var bara att slänga bort. Såå drygt. Tur i oturen så hittade jag en matlåda med kycklingbitar i sötsur sås i frysen.. PERFEKT!! Så det får bli det istället för de andra köttet  och så kan jag ändå ha samma tillbehör. kanon!!

Ikväll bli det lets dance i all lugn och ro här hemma. Den här helgen ska jag inte låta någon stress komma åt mig. Allt ska gå i lugn och ro och bara kännas underbart.


Damsugaren skriker av att den vill bli använd så det är väl lika bra att jag drar den en svängom i lägenheten nu då så har jag det helgfint här när micke kommer hem från jobbet. Och är jag riktigt snabb så kanske jag även hinner skura!
Skynda skynda :D


Puss och kram och hoppas ni alla får en trevlig kväll.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Isa

haha, ja de bästa är ju att vi är snygga!

btw, vad heter eran damsugare. har sparat massa pnegar nu som jag ska köpa en damsugare och en mobil för! jag röstade verkligen för den damsugaren som du fick! Vill ha den, men kommer inte ihåg vad den heter?

2009-03-28 @ 13:32:41
URL: http://isabellpalm.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback