3 mars

Åhå, tisdan är här. Känner mig lite trött idag så det blir en riktig slappar kväll ikväll. Micke som varit hemma sjuk från jobbet lät ju inte klaga. Dock tror jag vi kommer vara lite oänse om hur vi ska slappa, jag skulle vilja ha en myskväll framför en bra film, i mjukisar och grönsaker och dipp som snacks.  Micke har köpt ett nytt tv spel idag.....så vi får se hur det slutar :P


En bild från taklagsfesten vi var på i fredags.
Tänkte lägga in den som ligger ute på rex hemdia också men kunde inte sno
den så det får duga med den som jag nu laggt ut :P

När jag kom hem så låg det kyckling på upptining och micke lovade att fixa mat, och gissa hur lycklig jag blev? :D
Jag tog dock på mig att göra hasselbacks potais, men jag har en plan för hur jag ska kunna se mina serier samtidigt som jag gör potatisarna så jag klagar inte!

Mariiiia, glöm inte bort mig nu när du är i storstan och har det roligt :D

Hoppas veckan startat bra för er

Puss puss

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Hej vännen!!!! Jag vill hem till norrland, trivs inte alls i storstaden och utb takt är galet fort!! Vi börjar ta kunder redan nästa vecka phuuuu Puss och Kram på dig

2009-03-03 @ 18:25:28
URL: http://miaolovson.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback