30 mars

I fredags hade jag en lugn hemma kväll med lets dance finalen och chips i soffan, klev i säng ganska tidigt för att hinna ta vara på lördan. Vi vaknade rätt tidigt i lördags, och bestämde oss för att gå en sväng på stan. Micke behövde verkligen köpa sig ett par nya skor och kika på någon skjorta att ha till kvällen och jag tyckte det skulle bli mysigt. Vi gick runt på strömpilen, affärerna vid obs och sen en vända ner på stan. Han hittade ett par jätte fina skor på Stale som det dessutom var rea på så det blev ett kanon köp :) Men skjortletandet blev till ett mörker. Och vad hände egentligen med att flanell skjortor skulle bli inne igen?!
Så vi gav upp letandet och satte oss ner på stars för en god lunch :)

När vi kom hem så var det bara att börja göra sig klar inför kvällen, jag klippte Micke och sen blev det till att göra sig själv klar. Middan var jätte god och festen var helt okej. kändes dock väääldigt skönt att jag köde så vi kunde ta oss hem preciis när vi kände för det. Så vid 12 tiden tackade vi för oss och begav oss hemåt.

Söndagen började väl inte riktigt som vi hade förväntat oss, vi hade planerat att vi skulle kliva upp i god tid för att hinna göra oss klara och vara på pimpeltävlingen drygt en halvtimme innan den skulle börja. Men så klart så var vi ju båda så trötta då vi kom hem på lördags kvällen att vi glömde ställa om klockan. Vi blev som tur var väckta av mickes pappa via telefon och sen var det ett himla yrande fram och tillbaka här för att hitta, långkallingar, mössor,  vantar. Sprang också ner till konsum för att handla lite fika och sen bar det iväg. När vi varit på plats i ungefär 10 minuter så var det bara vi arrangörer där så tävlingen blev inställd....
Istället för att åka hem så tog vi tillfället i akt och for förbi stugan, och sen till peter och linda för nybakta bullar och kolakakor. (ibland har man det lyxigt)  Vi åkte även förbi och hälsade på Ullis i deras nybyggda hus, vilket självklart var superfint. Sen spenderade vi hela kvällen hos peter och linda och myste. Lagade tacos och såg på tv :)
Kort sumering är  väl att vi haft en riktigt fin helg:)


Men idag är det måndag igen och allt gick kanon i morse, kände mig utvilad och pigg på en ny vecka. Dom städen jag hade idag gick utan problem och efterjobbet skulle jag på ÖB och köpa lite flyttkartonger. MEN, på E4 precis innan tegsbron fick jag soppatorsk, som tur var så kunde Joppe komma med lite dricka till min kära bil snabbt så jag kunde åka därifrån. När jag väl stod på parkeringen utanför ÖB så skulle jag bara  ta på mig jackan, ta börsen ur väskan och gå in. Men till min fasa så inser jag ju att jag inte ens har börsen med mig!??!!? ÅÅÅÅÅHHHH, så det var bara att vända hemåt utan något gjort. Åkte förbi mamma och pappa och dom hade 2 kartongen så jag kan iallafall börja nu när jag väl känner att jag har peppen och framförallt tiden till att packa allt i lugn och ro.

Så nu äntligen kan jag sätta igång och packa ner lite mer av  vårat liv i kartonger :P

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Isa

Jag har en riktigt trevlig vårkatalog från Village som du säkert vill titta i!

Du vet vart jag bor ;)

2009-03-30 @ 14:21:57
URL: http://isabellpalm.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Isa

Ja det var dom! tittar och inspireras hela tiden!

2009-03-31 @ 17:41:38
URL: http://isabellpalm.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback