5 mars

Torsdagen är här än en gång och det känns alltid lika bra! Synd bara att favvisen fortfarande är sjuk och blir hemma även imorgon, finns ju inge bättre än att få komma hem från jobbet på en fredag... Hoppa in i en dusch, ta på sig myskläder och äta god mat. Denna vecka önskar jag dock att melodifestivalen kunde varit på fredag istället för lördag. För på lördag är vi bortbjudna på inflyttningsfest hos Peter och Emmy i deras stooora fina lägenhet. Har köpt en rätt cool pressent men kan ju inte avslöja det än då Emmy kanske sitter och läser min blogg, who knows? :D Läser du emmy?

Hursomhaver så sitter jag nu här vid middagsbordet och har just stökat bort middan.
Känns drygt att jag knappt har börjat med torsdags städningen idag..... tänkte byta sängkläder, starta en tvätt med dom gamla, och städa toan, thats it! Tror faktiskt att min lilla sjukling kanske måste göra en kraftinsats och damsuga lägenheten imorgon. För då behöver jag ju bara skura när jag kommer hem. Skulle vara riktigt nice, så jag måste försöka gulla lite med honom så han går med på den dealen!
Idag är jag väldigt trött, fast det har man väl kanske förtjänat efter en hård veckas jobb? ;) Ska däremot lägga mig extra tidigt idag så jag kan avsluta arbetsveckan med en toppendag och ett toppen humör. Tror Naima börjar bli less på mina humörsvängningar som vankat av varandra denna vecka. Ska sova lite extra i helgen tror jag. SÖMN SÖMN SÖMN! (Självklart med undantag för dom timmarna vi blir hos peter och emmy)

Micke surrade tidigare i veckan om att fara på Vännäs big jump på lördag, men eftersom han blir hemma även imorgon från jobbet så vet jag inte om det är en sån bra ide att stå ute i kylan halva lördag dag. Men vi får hålla tummarna för att han känner sig frisk som bara den imorgon så han kan återgå med kraft till nästa arbetsvecka.

Har också tjatat om att jag MÅSTE köpa spolarvätska till min bil i typ 4 dagar. Den är heelt slut och nu ser jag nästan inget när jag kör. Så jag måste försöka fixa det imorgon innan jobbet så jag har större chans att faktiskt ta mig TILL jobbet och HEEEEEM. JAG FÅR ABSOLUT INTE GLÖMMA SPOLARVÄTSKAN!!

Nu får det banne mig vara färdigskrivet för ikväll, ska göra dom där småsakerna sen ska jag dyka in i min bok medans micke ser på hockey.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback