7 mars

Så nu är äntligen lördan här!

Har inte kännt så mycke pepp inför idag tidigare i veckan, men nu är allt är klart så börjar det kännas riktigt kul!

Ska snart slå in deras inflyttningspressent i papper, hade helt glömt bort det så jag måste fixa det nu innan det glöms bort igen. M är i stan och hämtar Stefan och min klänning hos syrran. Sen ska Hedman, Tarja och Daniel samt Mats komma hit och dricka en öl innan vi beger oss till Peter och Emmy där den riktiga festen håller hus!
Kul kul

Känner mig lite piggare idag också, både igår och i förrgår har jag känt mig som ett vandrande lik, men idag känner jag mig lite lättare vilket är ett riktigt bra tecken!

Håller också tummarna att Armstrong inte måste stängas ner då många vänner till oss jobbar där. 170 jobb finns ju verkligen inte att gräva fram någon annanstans här i Holmsund.

Nu ringer det på plingklockan så jag ska rusa!

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Therese

Tack gumman :)



2009-03-07 @ 18:59:03
URL: http://leonnoah.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Pia

Ja vad ska man säga, bara att hålla tummarna även om låter dyster! Jävla lågkonjkutur. Men inget ont som inte har något gott med sig! Optimist, ja visst? :) Kram på dig!

2009-03-08 @ 10:59:52
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback