8 mars

Har en konstig känsla i magen idag. Vet inte riktigt vad det beror på men jag tror att det är för att det händer så mycke konstiga saker just nu. Det är varsel överallt, man stöter ju dagligen på folk som blivit av med eller står på kanten till att bli av med sina jobb, vet inte om dom kan behålla bostaden, hur ekonomin ska hålla ihop, vad händer sen, vart ska detta sluta? Par gör slut, många är ledsna och ingen sitter säkert. Jag är ju trots allt en av dom som har kvar sitt jobb och är i ett stadigt och bra förhållande. Men ändå, det gör ju ont när andraonrking mig inte mår bra.
Det är en rätt olustig magkänsla jag harmen jag hoppas den försvinner snart. Måste försöka tänka positivt och hålla tummarna för att den här osäkerheten som finns överallt lättar snart.

Dagens positiva var iallafall att jag har varit hos Terhi och Sam idag och hälsat på i deras lägenhet, tror det kommer bli jätte fint där då dom får bort alla kartonger och får hem alla garderober och lägenheten börjar få sin riktiga form.
Nu ska jag gå och mysa ner mig med min underbaraste M i soffan och njuta av dom sista timmarna på denna vecka.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback