11 maj

Klockan är strax efter 18 och majsan sover sin "eftermiddags nap" i mitt knä. Själv sitter jag och funderar på VAD man ska äta till middag. Måste också lära mig att middan även ska räcka till 2 matlådor nu mera och inte bara en som det var förut. Övning ger fördighet :P

Dagen har gått i vanlig ordning, inga problem eller överraskningar. Har lovat mig själv nu hela förra veckan att jag ska ta mig ut på första springturen för i år. Men det har slutat med att jag svikit mig skälv så fort jag kommit hem från jobbet och råååkat sätta mig ner. Då kommer bekväm heten som en våg över mig och löftet skjuts till nästa dag. Och idag är nog inget undantag är jag rädd... Ska försöka, måste bara hitta alla saker så man slipper springa runt och leta allt då man väl dragit sig i kragen. Eftersom dom första veckorna alltid är tröga så ju längre jag skjuter upp dom så ju segare kommer det gå att komma över den där förbannade tröskeln.
Nä nu får det banne mig vara nog!!

Måste lägga ut en motot åt mig skälv. OM jag tar mig ut och springer idag så kan jag ju faktiskt unna mig ett bad efteråt. det skulle ju inte alls sitta helt fel. Känner redan peppen komma så jag måste ta vara på den.

Puss och hej!






Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback