13 maj

Är på lite bättre humör idag känner jag. Det kan behövas, för igår var ingen bra dag.

Jag fick ett brev av skatteverket idag att dom vill ha in mina lönespecar från båten så dom kan se att jag verkligen betalat skatt och att allt stämmer. Men så klart så hittar jag bara 2 lönepapper och eftersom båten gick i KK så fick jag ju heller inget årsavslut från dom :(
Just innan jag skulle deklarera så behövde jag ju dom där saknade lönespecarna så jag ringde till konkursförvaltaren (och han var inte alls lätt att få tag på kan jag säga dig, tog EN VECKA för mig att få tag på honom ens) och kan kunde ge mig informationen om hur mycket jag tjänat och skattat via telefon, och sen bad jag honom skicka kopior på papperna eftersom jag misstänkte att skatteverket skulle vilja ha just de. Men nu sitter jag här, en månad senare utan papper och Dick på skatteverket vill helst ha informationen på sitt bord måndag den 18 maj... och det är om ynka 5 dagar..varav 2 helgdagar... Så det innebär att jag har typ 2 dagar på mig att få tag på konkurs killen, få honom att kopiera papperna, skicka dom till mig, och jag ska hinna skicka iväg dom till skatteverket....

Så jag vet inte alls hur jag ska lösa detta problem.


Sen till problem två :P Hur tusan ska jag göra med mitt hår? Jag skulle iofs vilja att det blir långt igen.. typ imorgon...tror jag?  Men hur som helst så vill jag ju ändå göra något kul med det nu under växa ut perioden..
Skriv gärna en rad om ni har något bra tips om hur jag ska göra med mitt hår. För jag har ingen aning. Det enda jag vet är att det är alldeles för tråkigt och oacceptabelt som det är nu!

Ja så här ser då håret ut nu.. när det är plattat.


Puss och kraam


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback