20 maj

Det är nästan så man får skämmas. Har inte skrivit ett inlägg sen 12 maj.... :/ Sorry
Men jag tror det beror på att jag varit lite för uttråkad, stressad och rastlös. Ja jag vet inte men shit happens.

Nu är vi iallafall lediga, fast jag ska jobba ett tag på fredag men annars är vi lediga och det behöver jag verkligen. Ska försöka få ordning rätt mycke i huset hade jag tänkt. sätta upp lite tavlor, folla upp gardiner och packa upp dom här tråkiga lådorna som jag ALLTID sparar till sist.
Nä så jag tror det blir en lugn ledighet i övrigt. Måste måste måste få in tvkanalerna för utan tv blir man lätt lite uttråkad, stressad och rastlös :P Och det är alldeles för lätt att man hamnar vid datorn och gör nada istället.

Ska lägga mig och vila en stund nu och njuta av att kunna vara uppe sen och kliva upp precis hur sent jag vill imorgon.

Puss och kram









Kommentarer
Med vänliga hälsningar Emmy

Hej. :-)

Och tack för Middagen i helgen var verkligen super gott vi får bjuda igen någon dag :-) och måste bara få säga att ni har Så fint i hos er.



Hoppas att du har en fin kväll.

Kram kram

2009-05-20 @ 16:41:56
URL: http://kennelgnistra.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Jessie James

jo den fanns där också (finns?)

men jag fick gratis frakt på bubbleroom å dom kostade juh samma så då vare mer värt =P

dessutom kul å testa nya ställen å shoppa på.

man fick en jätte söt "goodie bag" därifrån :)

haha!

2009-05-21 @ 10:00:13
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback