25 maj

Haha, visst säger man ny vecka nya tag? Vilket skämt...

Dagen började med att bilen gav upp vid degernäs korsningen, Micke min söta riddare i skinande rustning for från jobbet, hämtade sina föräldrars bil och skjussade mig till mitt jobb. Väl på jobbet så blir allt knas, det strular och vi får åka tillbaka till ett jobb och göra om lite grejer.
När den stressande dagen nääästan var över så ringer tandläkaren, " Hej Rebecca, har du glömt bort oss idag?" FAAAAAAAAAAAAAAAAAN
Som tur var fick jag en ny tid som jag nu INTE SKA MISSA!
Det är outhärdligt varmt i mina arbetskläder och jag går från Heidi och möter upp micke som är gillig nog att komma och hämta upp mig efter dagens slut. Jag beklagar mig i massor och tycker lagomt synd om mig själv.
När vi kommer innanför dörren så har han köpt med sig min favorit mat hem. KINAMAT! Alltså har man inte världens gulligaste pojkvän så säg!
Jag börjar genast känna mig på lite bättre humör och sen pysslar vi på lite här hemma. Jag borrar upp våran hatthylla och micke går ut till garaget och fixar med bilen. Vi slänger lite kartonger och glasflaskor och sen hyr vi film. Jag får tom välja film, så det blev en riktig chic film. Bröllops Duellen tror jag den hette om jag inte nu minns fel. Riktigt bra film, och nu är  jag mer än nöjd.

Hoppas bara att morgondagens start blir lite bättre än dagens.


Tack Micke för att du är så uuunderbar!

Puss och kram









Kommentarer
Med vänliga hälsningar Carro

har lill pärlan dött nu?!

2009-05-26 @ 19:53:54
URL: http://umecarro.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback