8 maj

Äntligen fredag igen.  Sen vi fick huset känns det som att jag inte gjort annat än arbetat, städat,  lyft lådor, packat upp saker, målat och allt annat som hör till. Och samtidigt jobbat på dagarna, och nu när denna vecka började närma sig sitt slut så kände jag verkligen hur krafterna började ta slut, så den här helgen var väldigt välbehövd för att Rebecca ska kunna ladda sina krafter.

I skrivande stund sitter jag med lite dricka i ett glas och en snarra påse framför mig och funderar över kvällen. Synd att vi inte hunnit installera boxen och de så man hade kunnat ligga och slö se på tv. Efter som micke jobbar em så blev denna fredag genast lite tråkigare. Tycker om när han går här hemma och pysslar. Men men

Nu ska jag banne mig ringa en vän :P
Just det, ska inte glömma. Tack så mycke för alla fina kommentarer på föregående inlägg :D
Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Evelina Berglund

Vad fint ni får det! Ska hålla utkik efter ert hus, nästa gång jag är i Obbola.

2009-05-10 @ 09:47:53
URL: http://yttersjoviken.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback