blev det en kanon dag?

Jag skrev ju igår om vilken härlig dag jag hade haft och att jag hoppades att idag också skulle bli kanon.....
Den hade ju då kunnat bli det om jag inte.....

...ställt datorn PÅ mobilen så jag inte hörde Alarmet ringa i morse..
...behövde tok tanka i panik för att hinna till jobbet..
...tagit med mig en förliten matlåda..
...glömt mina handskar jag brukar ha på hemstäd..
...trampat med ena foten i hund kräks och tagit ett steg bakåt för att trampa med andra foten i en till......vilket resulterade i att jag fick städa ett hem barfota!!!! Ända gången det var skönt var väl på toaletten för där hade dom golv värme (tack gud för jag höll typ på att frysa ihjäl om små tossingarna). Hade sen ett barack städ kvar på dagen, och alla som har stålhetta skor.... dom är INTE sköna (eller varma) utan sockar...

Men annars har dagen varit helt okej, fast jag ska inte sticka under stolen med att jag tycker det är himla härligt att det är fredag imorgon.

De tråkigaste jag vet är bloggar utan bilder... och vad har jag då? INGA BILDER. så jag tänkte jag skulle försöka rota fram några så ni får något att kika på :P


Monster pumbis!

Mys majsan!

Husse mys :)

Haha, så här ser det ut när Micke är borta,

Athos ligger och kikar ut för att se när han ska komma hem!

 

 

Detta var nog vad jag hade och bjuda på idag! So long! :)



Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Kul med bilder! :) Eddie brukar också spana efter Anthon. Han mer eller mindre ligger på fönsterbrädan! Kraaam

2009-11-12 @ 16:26:42
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback