Fredag här igen!

Det har ju varit mycke snack om vad man har för hotmail när man söker jobb. Att den säger något om en som person. Typ om jag skulle ha en mail som heter [email protected] eller [email protected]. Eftersom många skaffade sin hotmail för väldigt länge sedan å kan jag förstå att den kanske inte alltid låter så proffsig.
Min mail är [email protected], och det tycker jag ändå är en helt okej mail. Men jag bestämte mig ändå för att skaffa en till igår, just för jobbansökningar och andra saker där det kan se bättre ut med en fin mail.
[email protected] så det borde ju bli bra.
Ska bli skönt att slippa blanda ihop alla junk mail med viktiga mail.

Nu vill atho ut och kissa så det är väl bara att ta på sig nå kläder och gå på en prommenix!

Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar terhi

help me babe! har gjort nå galet me bloggen! :)

2009-11-06 @ 10:19:46
URL: http://jessicanorrgard.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback