har haft en kanon dag!

Idag har jag haft en riktig kanon dag. Har inte vaknat med ett sånt bra humör (iaf inte på en arbetsdag) på jag vet inte hur länge. Hiiimla nice kan jag lova, nu är jag påväg uppåt igen! Så skönt, det här behövde jag. Hoppas på att vakna lika glad imorgon! :)

Hade tänkt skriva en massa saker här på bloggen idag, men jag har suttit sen efter middan med att fixa och trixa med Terhis blogg som hon råkat göra till en ända röra. Men efter massa sökningar och fixa och trix fixade jag till det ganska bra tycker jag. Återstår bara att se vad Terhi själv tycker, så nu håller vi tummarna. För hon var nämligen bara med en liten stund i början!
Kika själv och se vad ni tycker HÄR!

Nu tror jag visst att john blund kastade lite grus på  mig så jag ska ta tillfället till akt!

Puss och kram!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback