Heej igen!

Sist jag skrev var i fredags, och jag lovar, det finns en förklaring till det. Känns nästan som vi har jobbat dygnet runt en i söndags. Shit va vi varit duktiga nu!!

Vi har  målat övervåningen, väggarna i trappen, och alla gulafula väggarna på entre plan. Plus att vi har skrapat klart, slipat, spacklat, slipat igen, slagit fast nosarna och målat två varv i trappen!!!!!!!!!! ska måla sista varvet ikväll, och jag kan inte förklara hur skönt det känns. Helt galet bra!!

Så det jag har kvar att göra idag är att måla sista varvet i trappen. Sen har jag städat lite här, har sett ut som ett jävla bomb nedslag här hemma. Badrummet har varit fullt med grejer, målarburkar, spackel. skrapor av olika slag, målarkläder, penslar, rollers och ja allt annat skit som man kan trycka in i ett badrum. Och köket har sett lika galet ut. Och eftersom vi äger en hel del prylar så har vi hela hallen i vardagsrummet, så även där ser det ut som skit, men det kommer vi iallafall kunna flytta bort imorgon då vi ska borra upp alla hyllor och hatthyllan.

Nu ska jag gå och måla igen så jag kan krypa till sängs nån gång idag, Har klivit upp kl 6 och jobbat non stop till halv 12 på kvällarna. Förhoppningsvis blir det inte lika sent idag. Börjar bli riiiktigt jädra tungt att ta sig upp på morgonen vill jag lova :P

Nä här ska målas! Och jag lägger upp lite bilder här i dagarna :P

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback