Helt sjukt så bra det går nu...

.. som ni kanske vet har vi kämpat på länge med våran trapp. Testat hälla varmvatten på stegen, använda lim och klotter borttagningsmedel, t-röd och lite mer olika medel. Men inget tycks bita på våran trapp....

TILLS IDAG!

Detta är till alla er som funderar på att göra om trappen men inser att det är alldeles för jävla drygt för att ens orka dra det längre en till en tanke. Jag har fått en lösning på problemet. Fick ett tips av världens bästa Terhi om att använda något som heter Inter Strip. Vi behöver ungefär 2 burkar till våran trapp och en burk gick på strax över 200 kr på K-rauta.






Så om eran trapp liknar något i den här stilen efter att mattan ryckts bort...



Så  finns det inte något midigare alternativ



Helt galet vilken skillnad alltså!! Ska slänga upp nån bättre bild imorgon när vi är klara!
Måla bara på Inter stripen med en pensel och lägg lite plast över. Vänta 30 min till 1 timme och sen det bara att dra av med skrapan. Som magi för mig som senast igår sa att jag snart bränner upp skiten och är utan trapp.


Det konstiga är att jag läst massor med forum och googlat på allt möjligt för att hitta någonting som kan hjälpa mig
men inte hittat NÅGOT! Och sen dyker bara det här upp.. Ja nu ska jag sluta babbla om det här, men jag är bara så glad att vi kommer vidare!

God natt mia vänner :)

 


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Härlig Becci! :) Kramis

2009-11-16 @ 23:35:10
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback