Influ spruta..

Bestämde mig som hastigast igår för att ta den dära influensa sprutan iallafall. Men idag ångrar jag mig bittert, jag har jätte ont i armen, feber i natt/morse och när jag väl steg upp flyttade jag mig från sängen direkt till soffan och sov vidare där istället. så dagen har bestått av sova och vila och några kortare prommiar med the dog. INTE så givande. och just nu kom jag på att jag hyrde film igår om jag måste åka och lämna tillbaka, fuuuuck!!
Är lite splittrad inför hur jag ska göra imorgon, mår jag som jag gjort idag så blir det inte en rolig arbetsdag imorgon, men lättar allt vill jag ju heller inte ligga hemma?

Ska grubbla vidare på det...
hha vilken utnyttjare jag är, ringde just till terhi och jag vet är på maxi, hon kunde komma förbi och hämta filmerna och lämna tillbaka dom. VILKEN LYX. Då slipper jag dra iväg och träffa folk idag, vill bara soooova.


Ska se om jag har någon mat att värma på till middag. Och tänk på en sak, ska du ta sprutan så välj rätt dag, det gjorde inte jag....

Puss

Kommentarer
Med vänliga hälsningar jessie james

Ska troligen inte ta sprutan alls :P

Hatar sprutor :S

2009-11-05 @ 23:46:32
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback