kära nån

jadu jag som bara skulle mysa med djuren idag.... hmmm...
Började med att städa köket, badrummet och sen gick det bara vidare och vidare. Så nu är allt städat, har börjat gå igenom alla mickes miljarders kläder, haha! Helt galet vad en kille kan ha kläder alltså. Men det är ganska kul att rensa så mig stör det inte :)
Men nu har jag suttit ner i dryga timmen och gosat med tok vovven här. Han ligger här och snarkar medans jag försöker hitta julklappar på internet, plus att jag har trykt i mig massa chips idag, till middag och kvällis. HAHAHA, det är inte bra alltså. Måste sluta upp med mina dumma chips ovanor. Men det är som allt annat beroende framkallande, det går inte att sluta när man vet att det finns hemma. Tur det är slut nu :P

IMORGON ÄR DET FICKING FREEEEEEDAAAAAG, and i love it :)
Tror nästan jag ska köpa lite vin till imorgon kväll så vi kan dricka lite till idol! :)

Puss och kram alla glada :)

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

På lördag åker jag & E till V-ns! Men söndag f.m maby? :) Kraaam

2009-11-19 @ 23:47:06
URL: http://piiias.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback