Micke kommer äntligen hem!

Det är väldigt sällan jag och micke är i från varandra. Kan ju iofs bero på att vi bor i ett hus tillsammans men ändå. Det blir himla underligt och man märker hur sårbar man blir när den andra åker bort. Micke åkte till göteborg i torsdags vid lunch och jag ska hämta honom på flyget ikväll vid 10 halv 11 om allt går som planerat.
Det är inte förän man är ifrån varandra ett par dagar som man märker hur enamt det faktiskt blir. Visst kan man hålla sig sysselsat ändå, jag har ju till exempel spenderat mycke tid med min syster den här helgen. Men som idag när jag är helt själv är det otroligt trist!!! Vanligtvis har man "trist" ihop, man kanske stänger av telefonen har kvälls mys eller bara ligger och drar sig halva dagen. Men när jag är själv hittar jag som inte samma ro att bara ligga eller ta det lugnt det får gärna hända saker hela tiden. Men som tur är nu då så har jag ju mina söta djur som vill gosa med mig :P

Igårkväll hämtade jag Daniel och Tarja efter krogen i utbyte med att hon skulle hjälpa mig med trappen idag... tråkigt nog vaknade hon med huvudvärk idag :( Så jag har jobbat på lite själv med att slipa de trappteg om är färdigskrapade. Får se om hon blir bättre eller om värken håller i sig :/ Aja inte mer att göra, så kan det gå ibland. Hon skulle iaf höra av sig om hon kommer sig upp ur sängen. TARJA, även om du inte kan komma och hjälpa mig så hoppas jag att ditt huvud blir bättre och slutar bulta!

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback