mypys

Igår var supermysigt, blev bjuden på middag hos farmor och farfar riktigt mumsigt :) Sen tog jag med mig syster hem och vi gjorde fotbad, hand peeling och såg idol. Hon sov tom över hos mig, jag kan inte komma ihåg när vi sist hade en riktig syster kväll.

I morse klev hon inte upp från sängen förän efter 11, (gissa om jag var övervänt) Hade hunnit vara ute med hunden, startat en tvätt, hängt den och startat en ny och städat nedervåningen. Skulle egentligen städat antingen i torsdags eller senast igår, men eftersom jag varit helt död och armen var värkt som faaan så har jag inte kunnat städa. Så idag när jag känner mig pigg, ingen huvudvärk, och bara lite öm i armen så passade jag på att göra rent hus. Jag mår så himla dåligt när det inte är städat runt omkring mig när det är helg. Men nu kan jag njuta för nu är det rent och fint här. Tvätten är tvättad och allt luktar citron såpa. Toaletten är blänkande och köket smul fritt. ÅÅÅÅH så skönt, har tittat på skiten i 3 dagar.

Skulle egentligen skrapa klart trappen i helgen, men det har inte gått. så jag hoppas på att kunna lägga MASSA krut på det imorgon, It has to be done! Även om jag inte kan skrapa de sista så kan jag iaf slipa :D :D :D

Ska nog försöka ta en power nap med världens sötaste Athos nu, vi har varit ute på en lång prommis i skogen, hoppat i snön på ängarna och kastat bollar så man blir lite trött..!

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback