på något sett har jag lyckats

Jag har på något sett lyckats få Athos att tro att när (framförallt) jag är ute med honom är det OK att skita i mina inkallningar och han har på dom senaste dagarna börjat dra mera i kopplet. Framförallt om det är någon annan hund med.
Så nu har jag kollat på en hel del internet sidor om hundar och hittat superbra tips. Eftersom Athos är en stor och stark hund tycker jag att det är otroligt viktigt att han har tillit till mig och att jag känner samma för honom. Så nu när jag känner att jag har mer koll på hur "man ska göra" så ska jag ta tag i detta varje gång jag är ute med honom. För att han ska slippa bli förvirrad av mina kommandon och jag ska slippa bli irriterad.
Jag känner på mig att det här kommer bli super bra :D

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback