Trötta dagar!

Nu när det har regnat och varit mörk och blåsigt tycker jag det blir som mysigast. Därför har jag inte gjort många knop här hemma, jag vill bara krypa ner i mjkisarna och lägga mig och gosa. Kan ju ockå bero lite på att Micke ska till göteborg på torsdag så alla minuter är värdefulla :P

Men imorgon blir det att dra igång lite i trappen igen, har kommit till dom där trappstegen som typ är helt svarta, så det kommer nog ta lite längre tid nu än tidigare, men men. Allt ska ju bort så det är bara att sätta igång :P Kommer ju bli en barnlek att lipa, spackla och måla sen. Woohoo :) Ser speciellt fram emot målningen, jag älskar att måla.

Datorn dör snart ser jag å det är bäst att jag avslutar för dagen innan allt försvinner :D

Puss och kraam

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback