Äntligen lugn och ro med honey!

Efter denna hektiska helg är det skönt att få en mys stund med hela min mysiga familj.
Gårdagen gick bra, mycke fylla men folket verkade nöjda och glada så det är väl huvudsaken. Somnade dock vid 4 snåret i natt och vaknade strax efter 10 av att busen till vovve levde rövare. Sen har jag hunnit vara på kaffe hos Micke hedman, han hade kokat riktigt gott kaffe :) Sen bar det av tillbaka till Sandviksteatern för att städa upp det sista från festen.
Konstigt att folk var så fulla när det verkade som hälften av allt som dracks låg på dansgolvet? Skummt!

Nä nu ska jag återgå till mys med min älskade Micke. Har längtat efter han hela veckan då han typ enbart sovit jobbat, ätit och sovit. Så ikväll är guld värd för mig. Massa gooos tid!

Och imorgon återgår vi till verkligheten igen, phu!
Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback