Bra jobbat

Idag har jag ÄNTLIGEN tagit tag i projekt tapp igen.. Skrapade 4,5 trappsteg sen dog jag typ. haha Man är inte en biff, det märks när man ska skrapa trappen. Men allt går om man verkligen vill. Har nytt mål för när trappen ska vara klar och fin, och nu ska jag göra allt för att hålla det målet. Jag tänker inte skriva upp när det slut datumet är här för då blir det så pinsamt (igen) om jag inte hinner.

Ida: mja viss del kommer vi troligtvis få tillbaka, men det är ju bara själva veterinär kostnaderna, inte för alla mediciner, veterinär special kosten och sånt. Det vi nu hoppas på är att det går på dolda fel försäkringen!

Nu är jag så trött att jag inte orkar klicka på mer här. Dusch och myskläder sen tidig säng ikväll!


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Isaa

lägg ut bilder på trappen tokfia!

2009-11-02 @ 12:42:55

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback