En dag kvar sen är vi där igen, härliga helg!

Har städat lite sen jag kom hem från jobbet. nu sitter vi nere i källaren och tar det så lugnt som möjligt. Känner mig helt slutkörd, har varit en tuff vecka!
Helgen kommer nog bli härlig, idol och vin imorgon och sen lördag blir det galej, får se hur länge man orkar med bara. Känner mig helt ärligt lite mera sugen på att sitta hemma och se nya wallander, men men. Man kanske måste ut och träffa lite folk ibland också? :P


Ikväll blir det väl att starta nån maskin tvätt, vika det vi tvättade igår och sen se Lyxfällan. Hade också tänkt första läsa ett par sidor ur Marilyn Mansons bok som jag börjat läsa.... Känns lite dumt att jag inte läste den före The dirt med Mutley crue bara för den boken var så grymt bra att den här känns otroligt Lam och underlig.
Men jag måste ju iaf läsa klart den.. men jag kan säga en sak. Han har levt ett otroligt underligt liv och han skriver ganska mycke konstiga grejer i boken. Men alla lever vi ju våra liv på olika sätt, och ja, det verkar ju gått bra för honom iallafall.


Var hos Pia igår, kom inte ens ihåg när vi hade en tjej kväll sist, var nog nått år sedan? Känner att jag börjar knyta lite band igen med människor som jag kanske glidit lite ifrån. Förra helgen var jag ju hos therese och nu igår hos Pia...
Pia är en himla goo människa, vi har mycke mer gemensamt än vi trott tror jag. Hur som helst så bjöd hon på kladdkaka med vaniljglass och vanilj te och sen pratade vi om barn, hus, hundar och ja lite där ikring. 

 Nä nu ska jag gå och hämta tvätten eftersom den tydligen inte viker sig själv idag heller!! :/

IMORGON ÄR DET FREDAG!!



Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Visst förstår du vännen att du inte kommer få nån inbjudan till fjäderbäck utan förstå att mina nära vänner skall känna att dom kan komma å gå precis hur ofta man vill.........med andra ord dörren står ALLTID öppen!!!!! Kram

2009-10-23 @ 21:24:48
URL: http://miaolovson.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback