hockeyhörn och monsterpruttar

Weehoooo, gjorde klart väggen i vardagsrummet efter jobbet idag. Så snyggt det blev, ska bara försöka hitta lite fina möbler att stoppa in där för ja, det vi har nu fungerar men är inte det poppigaste :P
Som jag misstänkte var det inte det roligaste på tapetsernigen kvar, så idag är jag otroooligt lycklig över att limmet tog slut igår :P Tror det besparade mig hela väggen :P
Sen när det väl blev dags för lite sofftid för ikväll, hade myst ner mig ordentligt med filt och nya kuddar...vad händer??! Athos släpper en monsterprutt och jag upptäcker att han ligger2 decimeter från mitt huvud... INTE okej! Men men, man lär sig av sina misstag, haha!

Imorgon bjöd vi in oss själva på middag hos mamma och pappa. Inte alls dumt. Skulle tydligen bli tacos :D Kalaaas gott!

Mjaä nu ska jag gå ut och kissa Athos och sen krypa ner breve min snarkade älskling som redan krypit i säng... tror inte han varit vaken en sekund längre än 21.00 på hela veckan. Så när man suttit uppe känns det som att man är den ÄÄÄNDA i hela världen som fortfarande är vaken och absolut inte kan sova.. Men sen slår man en blick på klockan och inser att ja.. klockan är faktiskt bara kvart i 10 så det är ju inte så farligt.
Men nu har jag gäspat 5 gånger den senaste minuten så det kanske är läge att krypa till kojs.

Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback