kalas helg

Igårdagen blev lugn och skön här hemma. Jobbade lite i trappen, såg idol och myste på. Fick sent besök av Peter och lill Micke sen blev det sängen.
Vaknade upp utvilad och glad idag, så när Micke blev utringd på jobb så gick jag och Atte ut och krattade lite löv.
Hoppas bara nu att det inte börjar blåsa i natt för då är mina fina ihopkrattade högar utspridda över hela gården igen :/
Om en stund ska jag iväg på kalas då kusinerna fyller år, sen är det i princip bara hem och iväg igen då Sam har fyllt 27 och har middag på Olles ikväll. Även Johan som fyllt 25 ska ha sin middag/fest på Olles så det lär ju bli livat i lådan :) Tror det här kommer bli en himla trevlig kväll.

Imorgon har jag tänkt kratta klart gården och fortsätta jobba på trappen.. ganska tungt men det går FRAMÅT och jag är riktigt nöjd med det jag åstakommit än så länge. Nu gåre undan mina vänner :) Har halva trappen kvar med skrapning ( tyvärr den jävliga biten där också men det ska nog gå bra, sen ska jag börja slipandet! Weehoo :)


Tvättat några maskiner idag så vi har rena kläder och tvättat om min redan tvättade tvätt med nytt tvättmedel då det visat sig att jag inte tålde det förra.... Har kliat som faaaaan på kroppen men nu har jag icke kliiga kläder så det blir kanoners!

Nä nu ska jag ut sista svängen med lill killen och sen bär det av på kalas :)

Puss och kram allihopa!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback