Nu behöver jag eran hjälp!

Det är så här att jag är med i en tävling på facebook som heter Swedish Beauty Calendar Girl 2010 och nu behöver jag alla ni som läster denna bloggs hjälp till att vinna en plats i kalendern.

Det enda ni behöver göra är att gå in på denna länken
http://www.facebook.com/group.php?gid=81747553958&ref=mf#/photo.php?pid=2783833&o=all&op=1&view=all&subj=81747553958&aid=-1&id=615963802&oid=81747553958

Eller logga in på facebook och gå in på min sida och klicka er vidare därifrån där jag har det postat på min logg. Och GILLA bilden. När man klickar på GILLA knappen räknas det som EN RÖST.
Så snälla älskade läsare, hjälp mig vinna detta :)
Ja ni måste ju också vara inloggade på facebook för att rösten ska räknas!


Pliiiiz hjälp mig :) Det tar inte lång tid


Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback