tacos, idol och rödvin

det är vad som står på schemat ikväll. Ska till mamma och pappa på middag, sååå jävla skönt att efter den här veckan inte behöva laga middag själv. Det är ju egentligen inte själva lagandet som är jobbigt, utan allt runt omkring. Bestämma, duka, stöka bort, göra matlådor, frysa in? slänga? ja ni vet. Och på fredagar vill man ju gärna äta något liite godare, men ja vi får se. Ska bli skönt att få åka dit och mysa lite ikväll.
Efter jobbet idag har jag målat två brädor som jag sen ska sätta in i städskåpet. För just nu står micron på golvet i det skåpet, men hundmat, kattmat, städgrejer på och runt om. Det fungerar inte riktigt har jag kommit fram till. Men Ah vilken lång torktid det var på lackfärgen, 16 timmar innan den är övermålningsbar (jag måste nog måla iaf 3 varv) och 48 timmar innan den är genomtorr och går att såga till och sätta upp.

Nä nu ska jag vila lite breve mina sovande sötnosar här i soffan innan det är dags att göra sig klar och röra sig över mot mitt gamla hem!

Puss och kram och hoppas alla får en kaanoon fredag! Känner på mig att den här kvällen iallafall kommer bli jätte bra för min del!


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback