åååh

det här var inte riktigt vad jag hade räknat med. Jag hade ju tänkt inleda hösten starkt, köra på ut av bara tusan och sen njuta på kvällstid. Men vad händer, jag startar med en förkylning. En förkylning som gör att jag är helt trött i kroppen, hostar och en elak huvudvärk :( Aja, något positivt ur detta måste ju vara att när det är över så har jag gjort bort min förkylning! Det måste bara vara så! Då  kan jag köra på efter det istället...
Jag skulle vilja ha mer bra filmer här nu, hyrde två igår, men ingen av dom var någon som där hjärt värmande film som jag vill se när jag är sjuk.
Någon som har ett bra förslag?

Ska nog krypa ner i källaren en stund nu och se på någon film jag säkert sett 20 gånger.
Blev faktiskt sugen på att se Walk the line, eller remember the titans nu. Men jag tror inte jag har någon av dom :/

Snörvel och host!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback