Härligt händelserik dag :)

Hade en jättebra dag på jobbet, allt gick superbra! Direkt efter jobbet kom Terhi upp till stan och vi drog till ÖB för att köpa saker till Mopar festen på lördag. K-rauta stod next på tur där hon skulle köpa lite täck papp till huset. Ner på stan för att möta upp Emma och äta lite kina mat. Mumms!
Sen bar det av till Terhis hus för att dumpa av allt vi hade köpt och efter det åkte jag hem till oss :) Hem ljuva hem. Väl hemma drog jag igång och började slipa och tapetsera fondväggen nere i mys rummet. ÅÅÅÅH va snyggt det blir. Tapeten känns verkligen rätt, den har den där mysiga känslan i sig. Har hunnit lite mer än halva väggen men sen tog limmet slut :/ drygt men tror ändå att det var rätt bra, för känner jag mig själv rätt hade jag fortsatt tills allt var helt klart, hur mycket det än skulle jävlas för mig. Så klockan skulle säkert vara jätte mycke innan jag tog mig i säng, och mitt humör skulle säkert inte vara på topp längre. Så jag avslutar denna superdag nu istället så man orkar med jobbet och sista taperseringen imorgon.

Nä nu måste jag slå igen ögonen så jag kan vakna någorlunda utvilad imorgon :)
(kanske slänger upp några bilder imorgon på mitt lilla projekt.)
Sov gott och puss och kram!

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback