jag vet inte vad det är

Jag vet inte vad det är med mig nu för tiden, det enda jag gör är att längta hem, heeela tiden. Vart jag än är typ. Iofs så är det ju ett gott tecken, kunde ju varit tvärt om och då hade det inte känts lika roligt.
Idag är det riktigt  myspys väder ute. Enda gången jag ska sticka näsan utanför dörren ikväll är när jag ska ut med Athos, annars ska vi bara ligga inne och mysa tror jag.

Kan hända att Terhi eller Ida kommer förbi, men jag åker inte härifrån :D
Sitter undet täcket i sängen nu och firar med ett glas cola.. Kaaanoooners!

Det som är bestämt för helgen är att vi ska på utställningen imorgon, och sen troligtvis obbola pubben på kvällen, men vi får se vad som händer. Annars är det vila och återhämtning som gäller för min del. Ska även försöka komma mig in i boken jag börjat läsa. Ska nog sätta igång med det på en gång tror jag bestämt.

Ring om ni vill något, puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback