Mattes hjärta?

Älskade älskade Athos mötte mig glatt när jag kom innanför dörren idag efter jobbet. Bakom hans glatt viftande svans kunde jag se att jag hade vit papper spritt runt om i hallen.....



När jag tagit av mig skorna villa Athos gääärna visa matte vad HAN hade gjort idag.... så jag följde spåren ( och hunden) in till sovrummet......


inte ens sängen var utan spår, där var den största överraskningen....



Han hade alltså hittat åt mina SPLITTERNYA understrykningspennor och tuggat sönder dom på våra typ 3 månader gamla sängkläder.. Så alla precis alla delar av säng klädseln var antingen stängta med rosa, gult, orange, blått eller grönt...Picasso 2 kanske ni tycker? Vad jag vet var väl inte hans "verk" uppskattade först heller?

Sen hittade jag mina stackars glasögon... mina stackars fina helt oskylldiga glasögon......



Som tur var så hade jag fodralet på, annars hade det nog inte funnits mycke kvar av mina fina glajjor.


Gissa vad jag ska göra ikväll?? Plocka undan allt som kan tänkas tuggas sönder i småbitar och imorgon ska jag köpa fler bitleksaker så han vill ha dom istället..

Typiskt alltså!!

Nu ska jag iaf åka på ica och köpa mig lite middag och något gott till Idol och min mysiga tvkväll.

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback