Nu så, idag kommer energin

jag känner det bara på mig, idag ska jag orka med vardagen som alla andra. Igår kväll gick bättre än förväntat, jag orkade hålla mig uppe, humöret svek inte och jag fick i mig tårtan. Men när det blev för mycke festande och högre musik valde jag att ta med mig min älskade hund och gå hem till sängen. Bra val tror jag!

Idag vaknar jag tidigare än vanligt, och för första gången sen i typ måndags känner jag mig inte döds trött när jag vaknar heller. Utan det är en rätt behaglig känsla att ligga här vaken i sängen och samla de sista krafterna inför dagen. Så det måste ju ändå betyda att kroppen börjar bli både frisk och utvilad.. I love it!!

Idag är micke på något bil grejs race någonstanns och jag vet inte vad jag ska hitta på. Kanske skulle försöka städa lite här hemma i första hand, eftersom inget hänt här i städväg på hela veckan :S  Jag gör helt enkelt en insatts!
Sen hoppas jag på kaffe besök från Terhi så vi får surra lite :)

Nu ska jag läsa lite och dricka mitt morgon te..
Puss på er alla :)

PS
till er som ligger hemma, är jätte förkylda och det känns som att ni blivit överkörda med en ångvält.... DET FINNS HOPP, förkylningen går över!!! DS

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback