Sorry Maria

Glömde ju skriva igår att vi fick fin besök igår kväll. Av ett par tappra fiskare, En av dom fiskar för att få fisk, och den andra vevar så fort det bara går så ingen fisk hinner nappa! Vi fick alltså besök av Maria och Andreas.

Jag blir alltid så glad när jag träffar Maria, hon är så lugn och stört kul! Vi har väldigt lika humor och kan surra på väldigt länge när vi ses!

Mjaä, nu ska jag försöka göra någon matlåda till imorgon, det blir kyckling, ris och curry sås. Kanonmums!
Det blev så att Micke åkte till jobbet imorse men vände hemmåt lika fort. Så nu ligger han i sängen och vilar, inte alls kul. Men så snäll som man är så har jag varit och köpt kuckelimuck medicin (godispåse, cola, choklad, risifrutti, blåbärs och nypon soppa+ 2 filmer) Hoppas att han blir frisk nu med min dundermedicin!

Nu blir det ett ryck, har mycket att göra innan det blir film time här i huset ikväll.
Puss och kram

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Nu är jag nööööööööööööjd:-)

2009-09-02 @ 17:22:23
URL: http://miaolovson.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback