tiden går saaakta

Den här veckan har börjat så himla segt. Känns som att tiden inte går framåt? förutom på kvällarna då man är hemma, dom timmarna går fort som tusan. Skummt, får ju gärna vara tvärt om tycker jag.

Men nu har jag något att längta till, för på torsdag ska jag sluta tidigare och åka till frisören!!!!! Man kan lätt säga att det är på tiden! Kom inte ens ihåg när jag var där sist...
... Så nu var det dags att ta sig i kragen och ringa Salong Liss. Och walla så har man en tid samma vecka, och det var ganska tur eftersom jag HATAR att vänta! När jag väl kommer mig för något så vill jag att det ska hända på en gång, helst samma sekund man kommer på det.

Någon som har något försla på vad jag ska göra med mitt fina hår?

Nä mys stunden fortsätter...
Puss och kram

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback