Tisdag idag, onsdag imorgon

Nu är jag uppe sådär sent igen, åh! Aja, tur jag börjar känna mig liite mera morgon pigg nu för tiden så det ska nog gå bra :P Vet dock inte än om Micke tar sig upp till jobbet imorgon, han är inte alls pigg idag. Verkar som han har någon dunderförkylning på gång :/ Får se hur han mår imorgon, skulle ju som sitta fint om vi kunde klara oss från sjukdommar nu, tycker det räcker med att lille Atte patte är sjuk! Men hur som helst är det morgondagens problem.

När jag kom hem från jobbet idag var häck klippningen i full gång så det var bara att byta ut arbetskläderna mot andra arbetskläder och börja räfsa ihop alla löv och pinnar från marken. Såå bra det blev, och nu kan vi äntligen bocka av ännu en pungt på våran To do before winter list! Fett med nice!

Just det, fick en positiv överraskning igår när jag kom hem från jobbet, micke hade bokat bio biljetter!!! Så vi gick och såg nån film som jag inte riktigt kommer ihåg namnet på, nått med basterds iallafall! :P Jag tycker väl att filmen var sådär, har svårt för Brad Pitt i seriösa grejer.. speciellt när han spelar en karraktär med en konstig brytning. Aja, slutet var bäst på hela fillmen! Och lyckan var stor igår när jag fick hämta ut mina böcker som jag beställde i mitten på förra veckan. Det blev 3 stycken spännande biografier.
Den omtalade Mötley crues The dirt
Marilyn Manson Den långa vägen ut ur helvetet
Och sist men inte minst Jenna Jameson Att älska som en porrstjärna

Så nu vet ni vad gör kommer göra i höst :P Speciellt då två av böckerna är på skräckinjagande 600 sidor :S Tror aldrig jag läst en sån tjock bok förut. Men nån gång måste ju vara den första, eller hur?

 

Nu säger vi god natt här på boställsvägen, alla sover redan utom jag så det är nog på tiden att jag släcker lampan jag också!
Puss och kram


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Maria Olovson

Men hallå i stugan du glömde ju det viktigaste,,,,finbesöket ni fick

2009-09-01 @ 23:34:56
URL: http://miaolovson.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Anonym

mem då måste du läsa mötleys Nikki six bok den e bättre än någon av de tre du har, även om de med är bra :)

2009-09-02 @ 19:52:29

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback