1 vecka 2 dagar sen senaste inlägget

Två dagar kvar och sen är det helg igen, en helg som jag gärna vill spendera med min käraste då han nu ska iväg till Sandö på brandmanns kurs i två eller tre veckor. Som tur är dock att han kommer hem på helgerna.

I helgen var vi först ute på stan och handlade massor av grejer. Bland annat så blev kaminen inhandlad och kommer levererat till dörren om strax över en vecka. Sen köpte vi lite kläder och handlade inför kräftskivan vi skulle till på lördan. Senare samma kväll var vi ute och åt middag med Annica och Oscar på plazas restaurang Viskningar och rop. Smarrig mat och toppen sällskap.

Lördan blev det ju som sagt kräft skiva hos Sundqvist och eftersom vädret inte riktigt inbjöd till utomhusvistelse så blev partyt inne. Men det var ändå rätt skönt, håret behöll sin tillfixade form och man behövde inte frysa. Toppen!!
I söndags åkte vi ut för att kika på hur det går med renoveringarna hos A&O och det blir verkligen jätte fint. Är alltid så kul när man fått se både före och efter. det där huset kommer bli riktigt mysigt när dom är "klara" ( man blir väl aldrig riktigt klar?) Efter besöket hos våra kära vänner fick vi något ryck och impuls köpte en ny tv. Så nu står det en blank stoor och fin 50 tums tv inne i vårat vardagsrum. Kan ni kanske gissa vart vi kommer vara när vi både fått in kaminen och har en stor fin tv?? Lite arg är jag dock på vädret, vi har ett  varv kvar att måla på söderväggen och typ 8 ribb som ska spikas upp innan jag kan få tillbaka mina tv kanaler... Dock tror jag vi kommer måsta nöja oss med att spika dit ribben  år och måla sista varvet nästa år istället. Är ju inte direkt målar väder ute nu.

Jag hade massor av saker som jag egentligen skulle ha gjort idag men som jag inte ens nästan har gjort....
:Tvätta massa sängkläder
:Sortera in tvätten som är ren och vikt
:Kopiera alla kvitton på Athos veterinär kostnader
:Skriva ett brev till SKK och skicka in alla dom kopierade kvittona
:Damsuga tvättstugan
:Sortera bland alla våra bilder

Men alla dom grejerna blir nog morgondagens problem istället för nu ringer min älskade mamma och sen ska jag krama på min älskling som nyss kom hem från jobbet. Sov gott



Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback