Fortfarande grått ute

Fortfarande grått väder ute, men idag passar det bra eftersom jag har massa saker jag ska göra inne.. såhär såg ju min lista ut igår.

:Tvätta massa sängkläder
:Sortera in tvätten som är ren och vikt
:Kopiera alla kvitton på Athos veterinär kostnader
:Skriva ett brev till SKK och skicka in alla dom kopierade kvittona
:Damsuga tvättstugan
:Sortera bland alla våra bilder

Hade desutom glömt skriva in BETALA RÄKNINGARNA..
Men nu har jag redan hunnit börja stryka massa saker från gårdagens misslyckade lista. Ska till mamma ikväll och kopiera alla de där papperna och skriva en truddilutt till SKK så får vi se vad det blir av våra pengar. Om vi i slutenden får tillbaka några pengar av uppfödaren eller om vi får se det som väl investerade pengar i hunden.

:Tvätta massa sängkläder - Check!
:Sortera in tvätten som är ren och vikt - Check!
:Kopiera alla kvitton på Athos veterinär kostnader
:Skriva ett brev till SKK och skicka in alla dom kopierade kvittona
:Damsuga tvättstugan -Check!
:Sortera bland alla våra bilder
:Betala räkningarna - Check!

Nu ser listan genast bättre ut :P
Fick jobba lite längre idag än vad som var tänkt skulle sluta kl 1 men skrev ut mig kl 14.15 istället. Så gåre när det blir mer och mer folk som vill äta av våran goda lunch :D Jätte kul att det blir mer folk och det kräver mer jobb och väldigt bra förberedelser från våran sida.
Nu ska jag nog hoppa i mjukisbyxorna och fortsätta dola här hemma. Hade tänkt hjälpa Micke lite med packningen inför hans resa.

Bye bye :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback