Ingen bloggaward

Okej, jag får nog inget pris för årets bästa bloggare iallafall.. haha Förlåt för det.
Men sen min semester började så har jag knappt haft tid med dator. Har det varit soligt väder har vi varit ute på gården hela dagen och har det regnat har jag gått runt som en zombi och supersurat över att vi mist en hel dags jobb ute. Men nu mina nära och kära har vi fått rätt mycke gjort och det börjar verkligen likna något nu. Weehoo!

Vi har desutom hunnit fira 1 år som förlovade där micke fick ett nytt silverhalsband av mig och jag fick en ny KAMERA av honom. Är han inte fantastiskt underbar, han vet precis vad jag behöver! Så nu när vi kommer hem från östersund i helgen ska jag se till att slänga upp lite bilder på både huset, jobbandet och resan till östersund.
Sen när jag börjar jobba igen så kanske det finns lite mer tid för att blogga.

Puss på er alla, nu måste jag fortsätta städa så vi kan gå och lägga oss nån gång. Måste upp tidigt för att åka med lille vovven till vetten igen innan det bär av mot semester i östersund i några dagar.

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Jessie James

Ja bilder på huset å allt ni sysslar med vill vi se :)

På allt med kameran nu ^^

2010-08-04 @ 11:12:09
URL: http://strawberrydreams.webblogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback