kanske lite dåligt

Man kanske kan säga att jag svek igen om att lägga ut bilder på bloggen. Åh typiskt. Jag har helt enkelt bara inte prioriterat eller orkat sitta så länge framför datorn nu. De kommer förhoppninsvis inom en snar framtid :P

Något lite skummt hände mig idag. Jag knallade som vanligt in på rättsmedicin idag på eftermiddagen för att göra mina timmars jobb och då säger en av dom som jobbar där att det var en "ung man" som ringde och sökte mig på deras fasta telefon tidigare under dagen... hmm.. Han nämnde aldrig sitt namn eller sitt ärende. Jag kan inte för mitt liv förstå vem som skulle ringa upp till dom och fråga efter mig?! Hade inget missat samtal på mobilen heller, och eftersom det nu var någon som frågade efter mig med både mitt för och efternamn så borde det väl inte vara speciellt svårt att spåra mitt mobil nummer?

Men jag tycker ändå att det är helt knäppt, för det första är ju deras nummer inget jag lämnar ut. Inte ens Micke har det inlagt på sin telefon.. Deras nummer är ju så klart inte hemligt, jag har det ju med stor text på min parkeringsbricka i framrutan på bilen men ändå.
Jaja, i bästa fall är det kanske en hemlig beundrare eller nått :P

Jag gick in på Hitta.se nu för att se hur många Rebecca Palm det finns om man söker på Umeå eller Obbola. Till min stora förvåning fanns det INGEN? haha... jag står alltså inte på min egen adress till mitt egna hus enligt Hitta.
Så jag sökte istället på mitt mobilnummer och ser då att det står på Anna Palm, bostadsadress Skogsvägen 2... deras hemnummer och "Delas med Håkan Palm". Tror Hitta råkade röra till det lite när mamma och pappa gifte sig förra året. För nu mera heter ju mamma Anna Palm och jag heter Anna Rebecca Palm.
Hmm, måste se till att få min identitet tillbaka tror jag :P

nää, nog grubblat över detta, sov gott :)


Kommentarer
Med vänliga hälsningar Ida

Vilket mysterium! Jag skulle bli tokig av ovetskapen! haha!

Hoppas han ringer igen så du får någon klarhet!

Jag tycker du ska lägga in lite bilder nu så jag får kika hur allt ser ut på huset =)

2010-08-11 @ 00:15:45
URL: http://saraidasofia.blogg.se/

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback