Regn regn och fortsatt lite mera regn

Regn och grå himmel är det enda vi har här numera. Jag tycker ju som sagt om regn men då ska det vara ÖS regn och sen räcker det med någon dag... Inte massa små duttar med regn och sen bara grått och superfuktigt. För sånt väder gillar vi icket.

Dagens projket blev att tvätta några maskiner tvätt, har nämligen varit heeelt slut idag. Stannade på Maxi efter jobbet och handlade lite mat inför veckan, blev dock mest bara drickyoghurt :P Smarrigt.
Idag har varit en ond dag för mig rygg, från mitten av ryggen och uppåt, jävla skit. När strandbolaget ringer imorgon på jobbet och vill veta om vi ska beställa några varor kanske jag ska slänga in en beställning på en ny ryggrad samt lite tillhörade AVSLAPPNADE muskler.... får höra imorgon om det kanske blir väntetid på den beställningen eller om han kan skicka den omg :P

Efter jobbet och handlingen kom Ida förbi på en kopp kaffe, dock  var jag så trött så jag tvivlar att jag var speciellt roligt sällskap. Men nu är iaf den här dagen över och imorgon börjar en ny dag, utan värk och kanske med liiiite tur en gnutta sol också!

Sov gott allihopa, nu måste jag göra ett final call till Pumba som är ute och leker i regnet..

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback