Så nu är vi hemma igen

Ikväll kom hem tillbaka från våran lilla resa till östersund. Vi har haft det riktigt soligt och varmt, lite shopping och mycket god mat ( självklart den vi blev bjuden på hos berit och svenne, jag menar absolut inte maten vi åt ute för den var inte alls god)

Vi hade lånat med oss svärmors bärbara "datorninternet" så jag hoppades jag skulle kunna slänga in något litet inlägg från semestern men icket. Den lilla manicken vägrade att fungera så det gick inge vidate, men helt ärligt så brydde jag mig inte så hårt, var rätt skönt att inte ha dragningskraften till datorn.

På vägen hem stannade vi till i övik och kollade lite på folkrace, träffade lite vänner och bekanta, badade ( läs: athos och micke badade, rebban stod på land och höll i kamera och handduk) sen åkte vi direkt till peter där grabbarna drack öl och åkte wakeboard. Men jag kände vid halv ett tiden att nu får det banne mig vara nog så jag åkte hem till mina älskade katter som inte kan få nog av mig i skrivande stund. Så gosiga och mysglada som dom är nu är verkligen något att längta hem till när man är iväg på semester.
Imorgon är nu sista morgonen jag får sova ut ordentligt för sen är det back to work som gäller på måndag. Känns både jätte roligt och super tungt. Jag kan helt klart vänja mig vid det hära som folk alltid haft nedräkning till, SEMESTER. Kan knappt bärga mig tills nästa sommar när jag får ha 4 betalda semester veckor. Wow, för er som aldrig fått känna på känslan av att bara göra precis vad man känner för med betalt i sommar och sol så kan jag varmt rekomendera det.

Kommer nog ett inlägg imorgon också, med lite bilder från semestern, husets fortskridning och ja jag tror jag har ungefär 1000 bilder på våran superfina vovve som också fått njuta av fri semester. Men allt beror på vädret, är det sol så kommer vi vara ute och banka på huset, måla för brinne livet och göra såna husliga saker för att micke ska kunna ligga och pilla så mycke navelludd som möjligt på sin sista semester vecka. ( För tro mig, han är verkligen värd att vila en vecka, han har jobbat och slitit så otroligt mycke nu min lille prins) Och är det regn så kommer jag mest troligt att åka på ett besök hos mitt kära gudbarn, bästa kompis och hennes Sam. Känner att jag behöver lite kramar och mys med dom nu, har knappt sett dom på hela semestern nu när både vi och dom har hållit på med våra hus. Nä så får det bli, sov gott :)

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback