den som letar den finner

Röjde lite bland mina grejer hos mamma och pappa och hittade bland annat en skiva som det stod "rebban backup bilder 2005". Åh shit pommes vad jag hittade gamla bilder.
Tänkte bjuda lite på några av bildfynden....


Här har vi mig i 9:an på 70-80 tals disco...


Den här bilden är från 7-8 tror jag.. Inte så lik mig nu tack gud.


1 året på gymnasiet


Jag hade en gång en röd vägg i mitt sovrum...


Carro hade fest på sandbacka så jag passade på att dyka upp :)


Dagen efter i Örträsk :)


En nyår för några år sedan var jag väldigt smal!!


i 9:an var jag Lucia!


17 bast och brun hårig..


15 år på dagen! Måste ju firas med lite kakor och cola..


Mitt hår innan alla klippningar, rakpermanenter och med tandställningen i högsta hugg.

Känns riktigt underligt att kolla tillbaka i tiden även om det bara är ett par år tillbaka. Se hur man såg ut, vad han hade på sig och jag att se mitt "ungdomsrum".

Aja, Enjoy ;P

Kommentarer
Med vänliga hälsningar Pia

Roligt med gamla bilder! :) Kramar

2010-02-09 @ 22:07:44
URL: http://piiias.blogg.se/
Med vänliga hälsningar Sis

duuu,.. 17 bast och brunhårig.. låt mig tillägga att du var 14 år där!

2010-02-10 @ 12:19:42
URL: http://isabellpalm.blogg.se/
Med vänliga hälsningar caroline

Vilka underbara minnen man får tillbaka när man tittar på bilderna.. Börjar gå några år nu med vår vänskap.. :D



STORA KRAMAR!

2010-02-10 @ 17:13:46
Med vänliga hälsningar Ulrica

Hahah vilka underbara bilder!

2010-02-17 @ 17:48:54

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback