Fredag, eller ja egentligen lördag redan

Dagen har gått i en kanon fart. Efter jobbet åkte jag till syrran en stund för att få lite systerliga kramar och surra lite skit. Väl hemma lagade jag en kyckling och wook gryta med ris. Riktigt smarrigt faktiskt, klippte sen micke och skjusade upp honom till Ante i stan och tog själv med mig Athos och drog ut till Linda och Peter :)
Har haft en riktig myskväll, Athos har fått leka med båda två medans jag njöt av att det var fredag kväll.

Och nu sitter jag här i sängen och väntar på att Micke ska ringa efter hämtning från stan. Skulle gärna slå igen mina blå men jag tror inte jag kommer hinna det innan samtalet kommer.

Imorgon ska jag mysa på här hemma, lät som att Linda skulle komma förbi efter att hon varit iväg och tränat och grabbarna ska ut på isen med vovven. Håller tummarna för att det inte är -28 och blåst. Kan bli liite väl kallt att gå utanför dörren då känns det som.

Jaja, det var en snabb uppdatering från Boställsvägen. Good natt

Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback