Fredag, Finally!

Veckorna går så otroligt snabbt nu att man knappt hinner få måndags ångest innan det är fredag igen. Fantastiskt!!
Personligen känner jag dock att våren är väldigt välkommen att titta fram nu. Men i år verkar det finnas oändligt med snö, känns som att den här snön kommer stanna kvar ända in i juli i år om det ska fortsätta falla i den här takten. Hoppas nu på en vändning så det kommer varma soliga dagar så man kan springa ute på isen och leka med Athos utan att känna att man hällre skulle vilja krypa ner under en filt i soffan.

Just nu ligger jag nere i soffan med mjukisarna och myser med katterna. Snart kommer Micke och Athos hem igen och då blir det mys fredag på riktigt :) I like it..


Som sagt, VÅREN våga dig fram nu och ge oss några underbart härliga dagar i sol :)

Sandra: Jaa jag tror nästan att bror måste komma hit och lära honom lite vett och ettiket :P


Kommentarer

Din åsikt

Vad heter en sån skönhet?:
Kommer du hit ofta?

E-postadress: (självklart ser bara jag den)

URL/Hur kan jag hitta dig?

Vad har du på hjärtat?

Trackback